Mega Leasing PLc.

About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.
Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• ចូលរួមបង្កើតនិងអនុវត្តផែនការលក់ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព, ចូលរួមអនុវត្តសកម្មភាពផ្សព្វផ្សាយ
• ណែនាំអតិថិជនសក្តានុពលអោយបានច្បាស់លាស់អំពីផលិតផលភតិសន្យារបស់មេហ្គាលីស៊ីង ភីអិលស៊ី, ជួយមន្រីឥណទានជាន់ខ្ពស់ក្នុងការរៀបចំឯកសារនានាជូនអតិថិជន
• ជួយមន្រ្តីឥណទានជានខ្ពស់ក្នុងការបង្កើតវិន័យឥណទាន, ជួយកសាងទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជននិងរំលឹកអតិថិជនអំពីកាលបរិច្ឆេទបង់សងប្រាក់ប្រចាំខែ
• ជួយមន្រីឥណទានជាន់ខ្ពស់ក្នុងការស្តារឥណទានដែលបង់យឺតយ៉ាវ
• អនុវត្តតាមគោលការណ៍ និង នីតិវិធីនិងវិន័យផ្សេងៗរបស់ក្រុមហ៊ុន
• អនុវត្តនូវស្មារតីក្រុមដើម្បីគាំទ្រដល់ការអនុវត្តរបស់ក្រុម
• ចូលរួមវគ្កបណ្តុះបណ្តាលដើម្បីអភិវឌ្ឃន៍សមត្ថភាពរបស់ខ្លួននិងបង្កើនប្រសិទ្ធិភាពកាងារ
• ចូលរួមប្រជុំជាមួយក្រុមអោយបានទៀងទាត់ដើម្បីចែករំលែកបញ្ហាប្រឈមនិងដោះស្រាយបញ្ហា
• ជួយមន្រ្តីឥណទានជាន់ខ្ពស់ក្នុងការជួបជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗដូចជាបុគ្គលិក ហាងផ្គត់ផ្គង់ ជនបង្គោលសំខាន់ៗ ក្នុងផែនការដើម្បីថែរក្សា និងពង្រឹងទំនាក់ទំនងឱ្យកាន់តែប្រសើរ
• ធ្វើរបាយការណ៍ជូនទៅមន្រ្តីឥណទានជាន់ខ្ពស់ជាប្រចាំថ្ងៃ
Job Requirement
• យ៉ាងហោចណាស់បញ្ចប់ត្រឹមថ្នាក់អនុវិទ្យាល័យឡើងទៅ
• ជំនាញទំនាក់ទំនងល្អក្នុងការប្រើប្រាស់ភាសាខ្មែរ
• មានសេចក្តីក្លាហាន ការពន្យល់បង្ហាញពីសេវាកម្មអតិថិជន និងជំនាញលក់
• ការគ្រប់គ្រងពេលវេលាបានល្អ
• មានការប្តេជ្ញាចិត្តប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ខ្ពស់និងស្រលាញ់កាងារ
• មានជំនាញចរចារនិងជំនាញទំនាក់ទំនងបានល្អ
• ទីលំនៅក្នុងតំបន់ក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការណ៍ជាអទិភាព
Preah Sihanouk Province, Phnom Penh, Kampong Speu Province, Kampong Thom Province, Kampong Cham Province, Tboung Khmum Province, Siemreap Province, Battambang Province, Pailin Province, Banteay Meanchey Province
Education
Associate Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
36
Both
36
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• បង្កើតនិងអនុវត្តផែនការលក់ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព. ណែនាំអតិថិជនសក្តានុពលយ៉ាងច្បាស់លើផលិតផលភតិសន្យារបស់មេហ្គាលីស៊ីង ភីអិលស៊ី
• អនុវត្តតាមគោលការណ៍ និង នីតិវិធីភតិសន្យា. សម្រេចនូវផែនការដែលបានកំណត់ទាំងអតិថិជន និង ផលប័ត្រឥណទានប្រចាំឆ្នាំ
• ប្រមូលព័ត៌មានអោយបានគ្រប់គ្រាន់ទាក់ទងទៅនឹងអតិថិជន (ដូចជាអាជីវកម្មរបស់គាត់ និង ប្រភពផ្សេងទៀត)
• វិភាគព័ត៌មានរបស់អតិថិជនដើម្បីធានាភាពគួរឱ្យទុកចិត្ត
• ធានាឱ្យបាននូវគុណភាពខ្ពស់នៃការផ្តល់សេវាកម្មអតិថិជនល្អដល់អតិថិជនរួមទាំងការយល់ព្រម និងការបដិសេធពាក្យ ស្នើរសុំរបស់អតិថិជន
• បង្កើត និង អនុវត្តផែនការតាមដាន / ត្រួតពិនិត្យអតិថិជន. ទំនាក់ទំនងឱ្យបានទាន់ពេលវេលាជាមួយអតិថិជនដែលខកខានការសងប្រាក់ប្រចាំខែ
• បង្កើតវិន័យឥណទានក្នុងចំណោមអតិថិជន និង ក្រុមការងារ. មានស្មារតីក្រុមដើម្បីគាំទ្រដល់ការអនុវត្តរបស់ក្រុម
• ចូលរួមប្រជុំជាក្រុមទៀងទាត់ដើម្បីធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពបញ្ហាប្រឈម និង រកដំណោះស្រាយធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពការផ្លាស់ប្តូរ ក្រុមហ៊ុន និង លើកស្ទួយគំនិតផ្តួចផ្តើមអាជីវកម្ម
• ផ្តល់នូវមតិយោបល់ស្តីពីប្រសិទ្ធភាព និង ប្រសិទ្ធភាពនៃដំណើរការផ្តល់ភិតិសន្យា និង គោលនយោបាយ
• ស្នើសុំទៅអ្នកគ្រប់គ្រងផ្ទាល់ ឫប្រធានសាខាដើម្បីធ្វើការកែលំអរការងារឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង
• ទំនាក់ទំនងការផ្លាស់ប្តូរ ឬធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មានឱ្យបានទាន់ពេលវេលាដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធទាំងអស់
• ជួបជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗដូចជាបុគ្គលិក ហាងផ្គត់ផ្គង់ជនបង្គោលសំខាន់ៗ ក្នុងផែនការដើម្បីថែរក្សា និងពង្រឹង ទំនាក់ទំនងឱ្យកាន់តែប្រសើរ
• ជួបជាមួយអតិថិជនផ្ទាល់ដើម្បីប្រមូលមតិយោបល់ ឬពាក្យបណ្តឹងរបស់អតិថិជន
Job Requirement
• យ៉ាងហោចណាស់បញ្ចប់ត្រឹមថ្នាក់វិទ្យាល័យ. មានការយល់ដឹងខ្លះៗអំពីប្រតិបត្តិការឥណទាននៅក្នុងបរិបទកម្ពុជា
• ជំនាញទំនាក់ទំនងល្អក្នុងការប្រើប្រាស់ភាសាខ្មែរ និងភាសាអង់គ្លេសកាន់តែប្រសើរ
• មានជំនាញល្អក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហា ការពន្យល់បង្ហាញពីសេវាកម្មអតិថិជន និងជំនាញលក់. បទពិសោធន៍ខ្លះក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬវិស័យធនាគារកាន់តែប្រសើរ
• ការគ្រប់គ្រងពេលវេលាបានល្អ និងអាចធ្វើការក្រោមសម្ពាធបាន. មានការប្តេជ្ញាចិត្តប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ខ្ពស់និងគួរឱ្យទុកចិត្តបាន
• មានជំនាញចរចារនិងជំនាញអន្តរបុគ្គលល្អ. ទីលំនៅក្នុងតំបន់ក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការណ៍ជាអទិភាព
Preah Sihanouk Province, Phnom Penh, Kampong Speu Province, Kampong Thom Province, Kampong Cham Province, Tboung Khmum Province, Siemreap Province, Battambang Province, Pailin Province, Banteay Meanchey Province

Education
Associate Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
115
Both
115
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• ប្រជុំជាមួយប្រធានសាខាសម្រាប់សាខាខេត្ត និង/ឬ ប្រធានមន្ត្រីឥណទានសម្រាប់សាខាស្រុក ដើម្បីរិះរកវីធីសាស្រ្តក្នុងការជំរុញ និងលើកកម្ពស់ Branding ក្រុមហ៊ុន
• ប្រចាំការនៅកន្លែងហាងលក់ម៉ូតូដែលជាដៃគូរសហការរបស់ក្រុមហ៊ុនជាប្រចាំ
• ទំនាក់ទំនងទៅកាន់អតិថិជនជាប្រចាំដែលទទួលបានពីបុគ្គលិកប្រតិបត្តិការចុះផ្សព្វផ្សាយជា (បើមាន)
• ផ្ញើរបាយការណ៍លក់ទៅប្រធានរបស់ខ្លួនជាប្រចាំ. ផ្ញើរបាយការណ៍គ្រប់គ្រងម៉ូតូនៅក្នុងស្តុកជាប្រចាំ
• ផ្ញើរបាយការណ៍លទ្ធផលជារៀងរាល់ខែ. គ្រប់គ្រងស្តុកសម្ភារៈប្រម៉ូសិន. មានទំនាក់ទំនងល្អជាមួយដៃគូរសហការ
• មានបញ្ជីគ្រប់គ្រងអតិថិជនដែលចូលមកមើលម៉ូតូនៅហាងលក់ម៉ូតូដែលជាដៃគូរសហការរបស់ក្រុមហ៊ុន
• សម្អាតម៉ូតូនៅតាមហាងលក់ម៉ូតូដែលជាដៃគូរសហការឱ្យមានភាពទាក់ទាញ និងប្រាកដថាហាងលក់ម៉ូតូដែលជាដៃគូរសហការ មានម៉ូតូគ្រប់ស៊េរីទៅតាមតម្រូវការរបសអតិថិជន
• ត្រូវមានសម្ភារទីផ្សារគ្រប់គ្រាន់នៅតាមហាងលក់ម៉ូតូដែលជាដៃគូរសហការដូចជា ឆ័ត្រ Wobbler, Banner, ទឹកសុទ្ធ Coca Cola និងសម្ភារៈផ្សេងៗទៀត ដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជនឱ្យចូលមកបង់រំលស់
• ជួយរៀបចំឯកសារបើកម៉ូតូឱ្យអតិថិជនជាប្រចាំ សម្រាប់អតិថិជនមកបង់រំលស់ម៉ូតូនៅហាងលក់ម៉ូតូដែលជាដៃគូរសហការរបស់ក្រុមហ៊ុន
• ធ្វើផ្លាកលេខម៉ូតូជូនអតិថិជន. កាត់ឈ្មោះ/ផ្ទេរកម្មសិទ្ធិជូនអតិថិជនបន្ទាប់ពីអតិថិជនបានទិញចលនវត្ថុជួលផ្តាច់ ឬបង់ផ្តាច់
• បង្ហោះរូបភាពប្រូម៉ូសិនតាម Facebook Account របស់ខ្លួន. Live Facebook ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយការការលក់
• ចុះផ្សព្វផ្សាយកម្រិតសាខានៅតាមតំបន់មូលដ្ឋានក្នុងភូមិនៃសាខារបស់ខ្លួន. កិច្ចការ និងសកម្មភាពផ្សេងៗទៀតដែលបានកំណត់ដោយប្រធានរបស់ខ្លួនផ្ទាល់
Job Requirement
• យ៉ាងហោចណាស់បានបញ្ចប់ការសិក្សាក្នុងឆ្នាំមូលដ្ឋាន
• ចេះប្រើប្រាស់កុំព្យួទ័រ៖ Microsoft Office; World, Excel, Power Point, Internet & Email
• មានចំណេះដឹងអំពីភតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុក្នុងបរិបទប្រទេសកម្ពុជា. មានជំនាញទំនាក់ទំនងល្អ ទាំងជំនាញការសរសេរ និងការអានភាសាខ្មែរ និងអង់គ្លេសបានល្អ
• មានចំណេះដឹងក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហា ការបង្ហាញ ការបម្រើសេវាកម្មអតិថិជន និងជំនាញលក់
• មានបទពិសោធន៍នៅក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬឧស្សាហកម្ម ឬធនាគារ. មានការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់ ប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ និងគួរឱ្យទុកចិត្ត
• ធ្វើការគ្រប់គ្រងបានល្អលើកិច្ចការងារច្រើន / ទាន់ពេលវេលា និងអាចធ្វើការងារដែលមានសម្ពាធ
• មានជំនាញក្នុងការចរចា និងទំនាក់ទំនង. មានឆន្ទះក្នុងការរៀនសូត្រ និងមានឆន្ទះក្នុងការធ្វើកិច្ចការងារថ្មីៗ
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
3
Both
3
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• ចូលរួម និងសហការអោយជិតស្និតនិងប្រធានគ្រប់គ្រងគ្រប់សាខាស្រុក និងប្រធានសាខាខេត្តដើម្បីពិភាក្សា និងស្វែងរក បច្ចេកទេសនិងយុទ្ធសាស្ត្រជាក់ស្តែងដើម្បីបញ្ចូលទៅក្នុងផែនការ។
• រៀបចំផែនការសកម្មភាពលម្អិតនៃភតិកៈ NPL>៦០ថ្ងៃ និងភតិកៈ ដែលបានលុបចោលពីបញ្ជីឆ្នាំកន្លងមក និងរៀបចំដោះស្រាយបច្ចុប្បន្ន។
• ដាក់ចេញនូវសកម្មភាពលម្អិត និង គោលដៅក្នុងការដោះស្រាយភតិកៈ NPL>៦០ថ្ងៃ និងភតិកៈ ដែលបានលុបចោលពី
• បញ្ជីដែលទទូលបានពីប្រធានសាខា។ធ្វើអោយបានសំរេចនៅផែនការប្រចាំខែ និង ប្រចាំឆ្នាំ ដែលបានកំណត់
• ស្នើរឲ្យប្រធានសាខា ឬ អនុប្រធានសាខាជួយផ្តល់ឯកសារពាក់ព័ន្ធក្នុងការដោះស្រាយបន្ថែម និងឯកសារភតិកៈ។
• កំណត់ចំណាត់ថ្នាក់ និងវាយតំលៃលទ្ធភាពនៃការស្តារបំណុលឡើងវិញតាមប្រភេទភតិកៈពីទាប មធ្យម ឬខ្ពស់។
• សម្របសម្រួលជាមួយអនុប្រធានសាខា ប្រធានសាខដើម្បីកំណត់អត្តសញ្ញាណភតិកៈNPL>៦០ថ្ងៃ និងភតិកៈ ដែលបាន
• លុបចោលពីបញ្ជីនិងចំណាត់ថ្នាក់ពួកគេជា៤ប្រភេទផ្សេងៗគ្នាយោង និង សមត្ថភាពក្នុងការបង់ប្រាក់។
• ធ្វើចុះជួបដល់ផ្ទះភតិកៈ NPL>៦០ថ្ងៃ និងភតិកៈ ដែលបានលុបចោលពីបញ្ជី១០០%។
• គ្រប់ភតិកៈ NPL>៦០ថ្ងៃ និងភតិកៈ ដែលបានលុបចោលពីបញ្ជី ត្រូវបានចុះចូលទៅក្នុងសៀវភៅតាមដាន១០០%។
• ត្រូវធ្វើបច្ចប្បន្នភាពភតិកៈ NPL>៦០ថ្ងៃ និងភតិកៈដែលបានលុបចោលពីបញ្ជីចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធឲ្យបានទាន់ពេល នៅពេលចុះ ទៅដោះស្រាយ។
• រាយការណ៍ពីស្ថានភាព ដំណើរការនៃការដោះស្រាយ និងបញ្ហាប្រឈមដល់ប្រធានគ្រប់គ្រងផ្ទាល់។
• ចែករំលែកបទពិសោធន៍ នៅពេលប្រជុំប្រចាំខែដល់ក្រុមការងារនូវបញ្ហាដែលបានជួបជាក់ស្តែងដែលធ្វើឲ្យមានភតិកៈយឺតយ៉ាវកើតឡើង និងឯកសារតម្រូវផ្សេងៗ។
• ស្វែងរកវិធីកែលម្អនៅពេលចុះអនុវត្តដោះស្រាយជាក់ស្តែងជាមួយភតិកៈ និងជួយពង្រឹងវិន័យបង់រំលស់ដល់ក្រុមការងារ។
• ត្រូវមានទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ច និងអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន និងអ្នកដែលមានឥទ្ធិពល ឬមនុស្សសំខាន់ៗ។
• កសាង និងរក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយមិត្តភក្ដិ ក្រុមការងារ អ្នកក្រោមបង្គាប់ អ្នកគ្រប់គ្រង និងដៃគូរសហការណ៏។
• ស្មោះត្រង់ ប្រឹងប្រែង តស៊ូ ម៉ត់ចត់ វិន័យល្អ និងលះបង់ពេលវេលា។ រាយការណ៍រាល់ការរកឃើញនូវការកេងបន្លំផ្សេងៗ របស់បុគ្គលិកនៅតាមសាខា
Job Requirement
• មានបរិញ្ញាបត្រផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច គ្រប់គ្រង ហិរញ្ញវត្ថុ ធនាគារ ច្បាប់ ឬជំនាញពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត។
• មានការយល់ដឹងល្អពីភតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុ ឬមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុក្នុងបរិបទប្រទេសកម្ពុជា. ចេះប្រើភាសាខ្មែរ និងភាសាអង់គ្លេសបានល្អ
• មានជំនាញដោះស្រាយបញ្ហា និងសម្របសម្រួលស្ទាត់ជំនាញ
• មានបទពិសោធន៏រយៈពេល ២ ឆ្នាំក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុនិង / ឬវិស័យភតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា រួមទាំងការងារនៅតាមមូលដ្ឋាននិងការងារការិយាល័យ។
• ជាបេក្ខជនដែលអាចធ្វើការក្នុងតួនាទីបានល្អ ហើយអាចកសាងទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន។
• ជំនាញគណនា ជំនាញវិភាគ និងការតម្រង់ទិសដៅក្នុងក្រុមខ្លាំង. បង្ហាញពីការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់ និងមានភាពជឿជាក់. មានជំនាញចរចារ និងជំនាញអន្តរបុគ្គលល្អ
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
4
Both
4
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• បដិសណ្ឋារអតិថិជន. ពន្យល់ ណែនាំផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន ទៅកាន់អតិថិជនទាំងនៅការិយាល័យ និងតំបន់ប្រតិបត្តិការ
• ដោះស្រាយបញ្ហានានាទាក់ទងនឹងការបង់ប្រាក់ និងបញ្ហាផ្សេងៗទៀតដែលលើកឡើងដោយអតិថិជន
• ពិនិត្យឯកសារ និងពាក្យស្នើសុំភតិសន្យារបស់អតិថិជន ដើម្បីធានានូវភាពត្រឹមត្រូវ និងពេញលេញ។ បញ្ជូនឯកសារមិនត្រឹមត្រូវ និងមិនពេញលេញទៅមន្ត្រីឥណទានដើម្បីកែតម្រូវ មុននឹងបញ្ចូលព័ត៌មាននៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត. ពិនិត្យប្រវត្តិឥណទានរបស់អតិថិជននៅក្នុងប្រព័ន្ធCBC
• បញ្ចូលទិន្នន័យអតិថិជន និងព័ត៌មានផ្សេងៗនៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត ដើម្បីបង្កើតកិច្ចព្រមព្រៀងភតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុ កិច្ចសន្យាធានា តារាងបង់ប្រាក់ រួចបញ្ជូនទៅបុគ្គលិកទទួលបន្ទុកដើម្បីពិនិត្យ និងរៀបចំទូទាត់ប្រាក់ (disbursement). ទទួលប្រាក់សងពីអតិថិជន និងបុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ
• កត់ត្រារាល់ប្រតិបត្តិការបង់សង (ជាសាច់ប្រាក់, ភ្នាក់ងារផ្ទេរប្រាក់ និងធនាគារ) នៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកតឱ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• រៀបចំ និងទូទាត់ប្រាក់បុរេប្រទាន. រៀបចំសាច់ប្រាក់ និងមូលប្បទានបត្រឱ្យបុគ្គលិកទទួលបន្ទុកដើម្បីទូទាត់ប្រាក់ឱ្យអ្នកផ្គត់ផ្គង់ ឬអតិថិជន (disbursement)
• ទូទាត់រាល់ចំណាយទាំងអស់ដោយធានាភាពគ្រប់គ្រាន់នៃឯកសារគាំទ្រផ្សេងៗ (ចំណាយបេសកកម្ម, ចំណាយទឹក-ភ្លើង, ចំណាយជួលការិយាល័យ, ចំណាយសម្ភារការិយាល័យ ។ល។)
• បិទប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃយ៉ាងត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• ផ្ដល់ព័ត៌មានដល់បុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ ឬអតិថិជន អំពីទឹកប្រាក់ត្រូវសងផ្ដាច់ (ប្រាក់ដើម ប្រាក់ការ និងប្រាក់ពិន័យ)
• ហៅទូរសព្ទទៅអតិថិជន អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ឬជនបង្គោលដើម្បីបញ្ជាក់ការទទួលប្រាក់របស់ពួកគាត់
• ផ្ទៀងផ្ទាត់ប្រាក់សងរបស់អតិថិជនដែលប្រមូលដោយបុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ ដើម្បីធានាភាពត្រឹមត្រូវ
• ដាក់ និងដកប្រាក់ពីធនាគារ. រៀបចំបញ្ជីឈ្មោះជនបង្គោល រួចបញ្ជូនទៅប្រធានហេរញ្ញិករៀងរាល់ថ្ងៃទី២៥នៃខែ ដើម្បីរៀបចំរបាយការណ៍រួម
• រក្សា និងការពារព័ត៌មានសម្ងាត់របស់អតិថិជន. រៀបចំ និងរក្សាទុកឯកសារភតិសន្យា និងទ្រព្យធានា (សាខាស្រុក)
• គ្រប់គ្រងការដាក់-ដកទ្រព្យធានានៅក្នុងទូរសុវត្ថិភាព និងក្នុងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងទ្រព្យធានា ឱ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា (សាខាស្រុក)
• ធ្វើបច្ចុប្បន្នកម្មទិន្នន័យទ្រព្យរឹបអូសនៅក្នុងប្រព័ន្ធយ៉ាងត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• រៀបចំបញ្ជីចំណាយ (Purchase) ប្រចាំខែ រួចបញ្ជូនទៅប្រធានហេរញ្ញិកដើម្បីរៀបចំបញ្ជីរួម. ការងារផ្សេងៗទៀតដែលចាត់តាំងដោយអ្នកគ្រប់គ្រង។
Job Requirement
• បរិញ្ញាបត្រផ្នែកគណនេយ្យ ហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារ ឬផ្នែកពាក់ព័ន្ធ
• ចំណេះដឹងផ្នែកកុំព្យូទ័រ (MS. Office អ៊ីមែល អ៊ីនធើណេត និងប្រព័ន្ធគណនេយ្យផ្សេងៗ)
• ចំណេះដឹងភាសាអង់គ្លេសល្អ ទាំងការនិយាយ និងការសរសេរ ជំនាញខាងធ្វើបទបង្ហាញ
• មានបទពិសោធន៍ក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬធនាគារ ក្នុងបរិបទកម្ពុជា
• មានបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធធនាគារ និងការគ្រប់គ្រងសាច់. ជំនាញចាត់ចែងការងារច្រើន អាចធ្វើការងារក្រោមសម្ពាធ
• ជំនាយសម្របសម្រួលល្អ មានគំនិតច្នៃប្រឌិត មានជំនាញវិភាគល្អ មានឆន្ទៈខ្ពស់ ឧស្សាហ៍ព្យាយាម និងគួរឱ្យជឿជាក់។
Kampong Thom Province, Kampong Speu Province, Pailin Province, Prey Veng Province, Preah Sihanouk Province, Battambang Province
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
8
Both
8
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• បដិសណ្ឋារអតិថិជន. ដោះស្រាយបញ្ហានានាទាក់ទងនឹងការបង់ប្រាក់ និងបញ្ហាផ្សេងៗទៀតដែលលើកឡើងដោយអតិថិជន
• ផ្ដល់ការគាំទ្រទាន់ពេលវេលាដល់ហេរញ្ញិក (នៅសាខាខេត្ត និងសាខាស្រុក) ទាក់ទងនឹងការងារប្រចាំថ្ងៃ. បើកទូដែកជាមួយប្រធានសាខាដើម្បីដកប្រាក់សម្រាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃ. តាមដានសមតុល្យសាច់ប្រាក់នៅសាខាខេត្ត និងសាខាស្រុក ដើម្បីធានាភាពគ្រប់គ្រាន់នៃសាច់ប្រាក់សម្រាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃ
• រៀបចំស្នើសាច់ប្រាក់ពីការិយាល័យកណ្ដាល. បែងចែកសាច់ប្រាក់ឱ្យហេរញ្ញិកសម្រាប់ប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ និងបើក Till នៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត
• បិទប្រតិបត្តិការសាច់ប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃរបស់ហេរញ្ញិក និងបិទ Till នៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត. បិទប្រតិបត្តិការសាច់ប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃឱ្យទាន់ពេលវេលា និងរាប់សាច់ប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃដើម្បីធានាថាសមតុល្យសាច់ប្រាក់ជាក់ស្ដែងស្មើនឹងសមតុល្យនៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត។
• ដាក់សាច់ប្រាក់ចូលទូដែកវិញក្រោយបញ្ចប់ប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃ. រៀបចំសាច់ប្រាក់ និងមូលប្បទានបត្រឱ្យបុគ្គលិកទទួលបន្ទុកដើម្បីទូទាត់ប្រាក់ឱ្យអ្នកផ្គត់ផ្គង់ ឬអតិថិជន (disbursement). ហៅទូរសព្ទទៅអតិថិជន អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ឬជនបង្គោលដើម្បីបញ្ជាក់ការទទួលប្រាក់របស់ពួកគាត់. ទទួលប្រាក់សងពីអតិថិជន និងបុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ
• ជួយគាំទ្រហេរញ្ញិកក្នុងការកត់ត្រារាល់ប្រតិបត្តិការបង់សង (ជាសាច់ប្រាក់, ភ្នាក់ងារផ្ទេរប្រាក់ និងធនាគារ) នៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកតឱ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• ជួយគាំទ្រហេរញ្ញិកក្នុងការបញ្ចូលព័ត៌មានភតិសន្យានៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត. ទូទាត់រាល់ចំណាយទាំងអស់ដោយធានាភាពគ្រប់គ្រាន់នៃឯកសារគាំទ្រផ្សេងៗ (ចំណាយបេសកកម្ម, ចំណាយទឹក-ភ្លើង, ចំណាយជួលការិយាល័យ, ចំណាយសម្ភារការិយាល័យ ។ល។)
• រៀបចំ និងទូទាត់ប្រាក់បុរេប្រទាន. កត់ត្រាប្រតិបត្តិការចំណូល និងចំណាយនៅក្នុងសៀវភៅសាច់ប្រាក់ (Daily Cash Transaction) និងក្នុងប្រព័ន្ធមរក
• ពិនិត្យឯកសារ និងពាក្យស្នើសុំភតិសន្យារបស់អតិថិជន ដើម្បីធានានូវភាពត្រឹមត្រូវ និងពេញលេញ។ បញ្ជូនឯកសារមិនត្រឹមត្រូវ និងមិនពេញលេញទៅមន្ត្រីឥណទានដើម្បីកែតម្រូវ មុននឹងបញ្ចូលព័ត៌មាននៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត. ពិនិត្យប្រវត្តិឥណទានរបស់អតិថិជននៅក្នុងប្រព័ន្ធCBC
• រៀបចំសាច់ប្រាក់ និងមូលប្បទានបត្រឱ្យបុគ្គលិកទទួលបន្ទុកដើម្បីទូទាត់ប្រាក់ឱ្យអ្នកផ្គត់ផ្គង់ ឬអតិថិជន (disbursement). បិទប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃយ៉ាងត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• ផ្ដល់ព័ត៌មានដល់បុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ ឬអតិថិជន អំពីទឹកប្រាក់ត្រូវសងផ្ដាច់ (ប្រាក់ដើម ប្រាក់ការ និងប្រាក់ពិន័យ)
• ផ្ទៀងផ្ទាត់ប្រាក់សងរបស់អតិថិជនដែលប្រមូលដោយបុគ្គលិកប្រតិបត្តិការ ដើម្បីធានាភាពត្រឹមត្រូវ. ដាក់ និងដកប្រាក់ពីធនាគារ
• រៀបចំបញ្ជីឈ្មោះជនបង្គោល រួចបញ្ជូនទៅប្រធានហេរញ្ញិករៀងរាល់ថ្ងៃទី២៥នៃខែ ដើម្បីរៀបចំរបាយការណ៍រួម
• រក្សា និងការពារព័ត៌មានសម្ងាត់របស់អតិថិជន. រៀបចំ និងរក្សាទុកឯកសារភតិសន្យា និងទ្រព្យធានា (សាខាស្រុក)
• គ្រប់គ្រងការដាក់-ដកទ្រព្យធានានៅក្នុងទូរសុវត្ថិភាព និងក្នុងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងទ្រព្យធានា ឱ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា (សាខាស្រុក)
• ធ្វើបច្ចុប្បន្នកម្មទិន្នន័យទ្រព្យរឹបអូសនៅក្នុងប្រព័ន្ធយ៉ាងត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• រៀបចំបញ្ជីចំណាយ(Purchase) ប្រចាំខែ រួចបញ្ជូនទៅប្រធានហេរញ្ញិកដើម្បីរៀបចំបញ្ជីរួម. ការងារផ្សេងៗទៀតដែលចាត់តាំងដោយអ្នកគ្រប់គ្រង។
Job Requirement
• បរិញ្ញាបត្រផ្នែកគណនេយ្យ ហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារ ឬផ្នែកពាក់ព័ន្ធ. ចំណេះដឹងផ្នែកកុំព្យូទ័រ (MS. Office អ៊ីមែល អ៊ីនធើណេត និងប្រព័ន្ធគណនេយ្យផ្សេងៗ)
• ចំណេះដឹងភាសាអង់គ្លេសល្អ ទាំងការនិយាយ និងការសរសេរ ជំនាញខាងធ្វើបទបង្ហាញ. មានបទពិសោធន៍ក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬធនាគារ ក្នុងបរិបទកម្ពុជា
• មានបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធធនាគារ និងការគ្រប់គ្រងសាច់. ជំនាញចាត់ចែងការងារច្រើន អាចធ្វើការងារក្រោមសម្ពាធ
• ជំនាញសម្របសម្រួលល្អ មានគំនិតច្នៃប្រឌិត មានជំនាញវិភាគល្អ មានឆន្ទៈខ្ពស់ ឧស្សាហ៍ព្យាយាម និងគួរឱ្យជឿជាក់។
Kampong Speu Province, Kampong Thom Province, Pailin Province, Kampong Cham Province, Banteay Meanchey Province
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
5
Both
5
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• ផ្ទៀងផ្ទាត់សក្ខីបត្រចំណូល និងចំណាយរបស់សាខាខេត្តដើម្បីប្រាកដថាមានឯកសារគាំទ្រត្រឹមត្រូវនិង ពេញលេញ
• បញ្ចូលប្រតិបត្តិការចូលក្នុងប្រព័ន្ធមរកតឱ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• បញ្ចូលការបង់សងរបស់អតិថិជន (លក្ខណៈជា Batch) ដែលទូទាត់តាមរយៈ WING, TrueMoney, ។ល។
• ផ្ដល់ការគាំទ្រដល់ប្រធានហេរញ្ញិកនិងហេញ្ញិកនៅសាខាខេត្ត និងសាខាស្រុកទាក់ទងនឹងការងារប្រចាំថ្ងៃរបស់ពួកគាត់ ជាពិសេសការងារទាក់ទងនឹងប្រព័ន្ធមរកត
• ផ្ទៀងផ្ទាត់សៀវភៅសាច់ប្រាក់និងសៀវភៅធនាគាររបស់សាខាខេត្តនិងស្រុកប្រចាំថ្ងៃដើម្បីធានាថាសមតុល្យត្រឹមត្រូវជាមួយសមតុល្យនៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត
• រៀបចំការសម្រួលធនាគាររបស់សាខាខេត្ត និងស្រុកប្រចាំថ្ងៃ
• ជាជនបង្គោលរាយការណ៍រាល់បញ្ហាទាក់ទងនឹងប្រព័ន្ទមរកត ទៅក្រុមការងារនាយកដ្ឋានហិរញ្ញវត្ថុ
• រៀបចំរបាយការណ៍ចំណាយបង្គរផ្សេងៗ រួចដាក់ជូនប្រធានសាខាដើម្បីពិនិត្យ និងអនុម័ត មុននឹងបញ្ចូលប្រតិបត្តិការនៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកត
• ផ្ញើរបាយការណ៍ចំណាយបង្គរផ្សេងៗទៅនាយកដ្ឋានហិរញ្ញវត្ថុជារៀងរាល់ខែ
• រៀបចំសក្ខីបត្រទិន្នានុប្បវត្តិដើម្បីកត់ត្រាប្រតិបត្តិការចុងខែ រួចមកដាក់ជូនប្រធានសាខាអនុម័ត មុននឹងបញ្ចូលក្នុងប្រព័ន្ធមរកត
• រៀបចំរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំខែរបស់សាខាខេត្ត និងសាខាស្រុក រួចបញ្ជូនទៅនាយកដ្ឋានហិរញ្ញវត្ថុដើម្បីរៀបចំរបាយការណ៍រួម
• រៀបចំទុកដាក់ទ្រព្យធានាឱ្យបានត្រឹមត្រូវ មានសុវត្ថិភាព និងទាន់ពេលវេលា ស្របតាមគោលនយោបាយ និងគោលការណ៍ណែនាំរបស់មេហ្គាលីស៊ីង ភីអិលស៊ី
• គ្រប់គ្រងការដាក់ចូល និងដកចេញនៃទ្រព្យធានានៅក្នុងទូដែក និងក្នុងប្រព័ន្ធឱ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• បោះពុម្ពរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំខែរបស់សាខាខេត្ត និងសាខាស្រុកនិងដាក់ជូនប្រធានសាខាដើម្បីពិនិត្យ និងអនុម័ត រួចរៀបចំរក្សាទុកឱ្យបានត្រឹមត្រូវ
• រៀបចំរក្សាទុកឯកសារគណនេយ្យរបស់សាខាខេត្ត និងសាខាស្រុកដូចជា សក្ខីចំណាយ សក្ខីចំណូល និងសក្ខីបត្រទិន្នានុប្បវត្តិនៅក្នុងក្រូណូជារៀងរាល់ថ្ងៃ
• បិទស្លាកក្រូណូឱ្យបានច្បាស់លាស់ដើម្បីធានាភាពងាយស្រួលក្នុងការរកឯកសារទាំងនោះ
• រក្សាទុកលិខិតចូល-ចេញ និងឯកសារផ្សេងទៀតដែលពាក់ព័ន្ធជាមួយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន នៅសាខាខេត្ត និងសាខាស្រុកឱ្យបានត្រឹមត្រូវ
• រក្សាទុកទម្រង់ឯកសារគណនេយ្យ និងហិរញ្ញវត្ថុ (សក្ខីបត្រចំណាយ ចំណូល ទិន្នានុប្បវត្តិ)
• Back up ទិន្នន័យគណនេយ្យទៅក្នុងHard Disk ជារៀងរាល់ខែ
• ចុះបញ្ជីទ្រព្យសកម្មរយៈពេលវែងទៅក្នុងបញ្ជី ដោយធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពការទិញចូល ឬលក់ចេញ និងរៀបចំតារាងចំណាយរលស់ជាប្រចាំខែ
• ចុះបញ្ជីសន្និធិទៅក្នុងបញ្ជីសន្និធិ ដោយធ្វើបច្ចប្បន្នភាពការទិញចូល ឬលក់ចេញឱ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា
• បិទស្លាកទ្រព្យសកម្មរយៈពេលវែង និងសន្និធិនីមួយៗឱ្យបានច្បាស់លាស់បន្ទាប់ពីទិញរួច
• រៀបចំបញ្ជីទ្រព្យសកម្មនិងសន្និធិ ដាក់ជូនប្រធានសាខាដើម្បីពិនិត្យ និងអនុម័តជារៀងរាល់ខែ រួចបញ្ជូនទៅមន្ត្រីរដ្ឋបាលជារៀងរាល់ខែ
• រាប់ទ្រព្យសកម្ម និងសន្និធិនៅសាខាខេត្ត និងសាខាស្រុកឱ្យបានយ៉ាងតិចពីរដងក្នុងមួយឆ្នាំ ដោយមានរបាយការណ៍ត្រឹមត្រូវ
• មើលការគ្រប់គ្រងលើទ្រព្យសកម្ម និងសន្និធិនៅសាខាខេត្ត និងសាខាស្រុក និងរាយការណ៍អំពីរបស់របរខូច ឬលែងប្រើប្រាស់ ទៅមន្ត្រីរដ្ឋបាលជារៀងរាល់ខែ
• តាមដានគម្រោងថវិការបស់សាខា និងធានាថាចំណាយត្រូវបានចាយនៅក្នុងគម្រោងថវិកាដែលបានអនុម័ត
• ប្រៀបធៀបចំណូល និងចំណាយ ដោយផ្ដល់ការពន្យល់ច្បាស់លាស់អំពីចំនួនដែលខុសគ្នា
• ផ្ដល់បច្ចុប្បន្នភាពដល់ប្រធានសាខាអំពីលទ្ធផលហិរញ្ញវត្ថុរបស់សាខា និងផ្ដល់ការពន្យល់អំពីការប្រែប្រួលនានា
• រៀបចំឯកសារផ្ទៃក្នុង និងលិខិតចេញផ្សេងៗ ទទួលឯកសារពីការិយាល័យកណ្ដាល និងផ្សព្វផ្សាយដំណឹងផ្សេងៗនៅក្នុងសាខា
• សម្របសម្រួលការប្រជុំសាខា និងរៀបចំកំណត់ហេតុប្រជុំ
• គ្រប់គ្រងវត្តមានរបស់បុគ្គលិក និងបញ្ជូនរបាយការណ៍វត្តមានទៅនាយកដ្ឋានធនធានមនុស្សជារៀងរាល់ខែ
• កត់ត្រាចំងាយធ្វើដំណើររបស់មន្ត្រីឥណទាន និងប្រធានមន្ត្រីឥណទានជារៀងរាល់សប្ដាហ៍ និងរៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំខែ
• សម្របសម្រួល និងរៀបចំឯកសារតម្រូវនានាសម្រាប់បេឡាជាតិរបបសន្តិសុខសង្គម និងក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រង
• រៀបចំសំណើទិញ ស្វែងរកអ្នកផ្គត់ផ្គង់ ចចារតម្លៃ និងដំណើរការទិញបន្ទាប់ពីទទួលបានការអនុម័តត្រឹមត្រូវ
• រៀបចំទិន្នានុប្បវត្តិទិញ (ប្រតិបត្តិការដែលមិនពាក់ព័ន្ធនឹងសាច់ប្រាក់ក្នុងដៃ និងធនាគារ) និងរៀបចំទិន្នានុប្បវត្តិទិញរួម (ទទួលពីប្រធានហេរញ្ញិក)
• ថរៀបចំតារាងពន្ធកាត់ទុកលើការជួល និងសេវាកម្មផ្សេងៗ និងផ្ទៀងផ្ទាត់ជាមួយតួលេខនៅក្នុងប្រព័ន្ធមរកតឱ្យបានត្រឹមត្រូវមុននឹងបញ្ជូនមកមន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ផ្នែកពន្ធដារ
• រៀបចំរបាយការណ៍ផលបត្រឥណទាន រួចបញ្ជូនទៅនាយកដ្ឋានធនធានមនុស្សដើម្បីគណនាប្រាក់លើកទឹកជារៀងរាល់ខែ
• គ្រប់គ្រងសម្ភារការិយាល័យសម្រាប់សាខាខេត្ត
• គ្រប់គ្រង និងផ្ដល់ការណែនាំដល់បុគ្គលិកសន្តិសុខ និងបុគ្គលិកអនាម័យ
• ផ្ដល់ការគាំទ្រចំពោះសវនករផ្ទៃក្នុង និងខាងក្រៅ មន្ត្រីពន្ធដារ ក្នុងការផ្ដល់ព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុ និងឯកសារគាំទ្រផ្សេងៗ
• អនុវត្តការងារផ្សេងៗទៀតដែលចាត់តាំងដោយអ្នកគ្រប់គ្រង៕
Job Requirement
• បរិញ្ញាបត្រផ្នែកគណនេយ្យ ហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារ ឬផ្នែកពាក់ព័ន្ធ
• ចំណេះដឹងផ្នែកកុំព្យូទ័រ (MS. Office អ៊ីមែល អ៊ីនធើណេត និងប្រព័ន្ធគណនេយ្យផ្សេងៗ)
• ចំណេះដឹងភាសាអង់គ្លេសល្អ ទាំងការនិយាយ និងការសរសេរ ជំនាញខាងធ្វើបទបង្ហាញ
• មានបទពិសោធន៍ក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬធនាគារ ក្នុងបរិបទកម្ពុជា
• មានបទពិសោធន៍ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ Core Banking
• ជំនាញចាត់ចែងការងារច្រើន អាចធ្វើការងារក្រោមសម្ពាធ
• ជំនាញសម្របសម្រួលល្អ មានគំនិតច្នៃប្រឌិត មានជំនាញវិភាគល្អ មានឆន្ទៈខ្ពស់ ឧស្សាហ៍ព្យាយាម និងគួរឱ្យជឿជាក់។
Kampong Cham Province, Tboung Khmum Province, Kampong Thom Province
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
3
Both
3
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• បង្កើតផែនការការងារប្រចាំ សប្តាហ៍ ប្រចាំខែ ប្រចាំឆ្នាំត្រឹមត្រូវ
• មានការធានាចំពោះបុគ្គលិក ថាអាចសម្រេចបានលើផែនការ
• ធានានូវគុណភាពនៃការគ្រប់គ្រងសេវាកម្មអតិថិជនអោយបានល្អប្រសើរ
• ផ្តល់ការគាំទ្រផ្នែកបច្ចេកទេសដល់បុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលា
• អនុម័ត្តលើរំលស់ដែលមានការយល់ព្រមពីអាជ្ញាធរ ឬផ្តល់អនុសាសន៍ដល់ប្រធានកម្រិតបន្ទាប់សម្រាប់ការអនុម័តទំហំភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុលើសសិទ្ធិអនុមត្ត
• គ្រប់គ្រងការអនុវត្តន៍ការងាររបស់បុគ្គលិកដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅប្រចាំខែនិងប្រចាំឆ្នាំ(ចំនួនអតិថិជន ចំនួនផលប័ត្រឥណទាន ភាគរយគុណភាពអតិថិជនយឺតយ៉ាវ និងការប្រមូលប្រាក់រំលស់ដែលបាត់បង់)
• បញ្ជូនរបាយការណ៍ប្រចាំខែទាន់ពេលវេលាដល់ប្រធានសាខា និងប្រធានផ្នែក / នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត
• ធានាឱ្យបាននូវការអនុលោមតាមសវនកម្មដែលបានរកឃើញ
• ភារកិច្ចផ្សេងទៀតដែលចាត់តាំងដោយអ្នកគ្រប់គ្រង
• ដឹកនាំការប្រជុំទៀងទាត់ក្នុងក្រុម នឹង ចែករំលែកព័ត៏មានថ្មីដល់បុគ្គលិកអោយបានទាន់ពេលវេលា
• ចែករំលែកបទពិសោធន៍ល្អអាក្រក់ទាក់ទងនឹងការងារជាពិសេសប្រតិបត្តិការដើម្បីធានាដល់ការកសាងសមត្ថភាព បុគ្គលិកសម្រាប់គុណវឌ្ឍន៏ការងារ
• ចែករំលែកពីការផ្លាស់ប្តូរគោលនយោបាយ នីតិវិធី និងទម្រង់បែបបទជាមួយបុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលា
• ពិភាក្សាអោយបានទៀងទាត់ជាមួយក្រុមលើស្ថានភាពគូរប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងទីផ្សារ
• សម្របសម្រួលជាមួយផ្នែក / នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធដើម្បីបញ្ជូនបុគ្គលិកទៅចូលរួមវគ្គបណ្តុះបណ្តាល
• ធានាឱ្យបានលើការអនុវត្តន៏អោយបានត្រឹមត្រូវតាមគោលនយោបាយនិងដំណើរការផ្តល់ភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុដើម្បីបង្កើតការវាយតម្លៃ ភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព
• ការត្រួតពិនិត្យទ្វេដងដើម្បីធានាអោយបាននូវគុណភាពតាមគោលនយោបាយភតិសន្យា
• កំណត់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលានូវមូលហេតុដើមនៃភតិសន្យាមិនដំណើរការ និងបង្កើតផែនការសកម្មភាពសម្រាប់ដោះស្រាយ បញ្ហា។
• ត្រួតពិនិត្យនិងតាមដានគុណភាពផលប័ត្រភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុរបស់បុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលាដើម្បីធានាបាននូវវិធានការសមស្រប
• ដើម្បីរក្សាគុណភាពផលប័ត្រឥណទាន
• ធានាថាបុគ្គលិកអនុវត្តតាមគោលនយោបាយភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុ និងដំណើរការគ្រប់គ្រង ការចាត់ចែងមានភាពត្រឹមត្រូវ
• ផ្តល់ការគាំទ្រផ្នែកបច្ចេកទេសតាមការចាំបាច់នៅពេលបុគ្គលិកជួបបញ្ហាការងារ
• រៀបចំការប្រជុំក្រុមទៀងទាត់ដើម្បីធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពបញ្ហាប្រឈមរកដំណោះស្រាយធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពការផ្លាស់ប្តូរក្រុមហ៊ុននិងលើកគំនិតផ្តួចផ្តើមអាជីវកម្ម
• ផ្តល់នូវមតិយោបល់ស្តីពីប្រសិទ្ធភាពនិងប្រសិទ្ធផលនៃដំណើរការផ្តល់ភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុ និងគោលនយោបាយ
• ស្នើទៅប្រធានសាខានិងអ្នកគ្រប់គ្រងដើម្បីធ្វើការផ្លាស់ប្តូរអាជីវកម្មឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង
• ផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានថ្មីៗ ចែករំលែកព័ត៌មានដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធទាំងអស់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលា
• ជួបជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗដូចជាបុគ្គលិក ហាងផ្គត់ផ្គត់ ជនបង្គោល និងអតិថិជនសំខាន់ៗក្នុងផែនការដើម្បីថែរក្សា និងពង្រឹងទំនាក់ទំនងឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង
• ជួបអតិថិជនដោយផ្ទាល់ដើម្បីប្រមូលមតិយោបល់ ឬពាក្យបណ្តឹងរបស់អតិថិជនក្នុងន័យស្ថាបនា
Job Requirement
• បរិញ្ញាបត្រផ្នែករដ្ឋបាល អាជីវកម្មឬសញ្ញាប័ត្រស្មើរ ឬយ៉ាងហោចណាស់បញ្ចប់កំរិតវិទ្យាល័យ
• មានជំនាញកុំព្យូទ័រ MS, MS Excel, PowerPoint, អ៊ីធឺណិត, អ៊ីមែល និង Skype
• មានជំនាញទំនាក់ទំនងល្អជាភាសារខ្មែរក្នុងការនិយាយសរសេរស្តាប់ស្តាប់ និងអានភាសាអង់គ្លេសបានល្អ
• ជំនាញធ្វើការបទបង្ហាញ ជំនាញលក់ និងជំនាញដោះស្រាយបញ្ហាល្អ
• មានបទពិសោធន៍យ៉ាងតិច ១៨ ខែក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬធនាគារក្នុងបរិបទប្រទេសកម្ពុជា។
• គ្រប់គ្រងបានល្អទៅលើកិច្ចការច្រើន / តាមការកំណត់ និងអាចធ្វើការក្រោមសម្ពាធ។
• មានការប្តេជ្ញាចិត្តប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ខ្ពស់ និងភាពជឿជាក់
• មានជំនាញចរចារ និងជំនាញអន្តរបុគ្គលល្អ
• ទីលំនៅក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការណ៏ជាអទិភាព
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
1
Both
1
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Location
Job Review
Job Description
• ដើម្បីធានាបាននូវប្រសិទ្ធភាពនិងគុណភាពនៃការគ្រប់គ្រងសាខា
o រៀបចំផែនការប្រចាំខែ ផែនការប្រចាំត្រីមាស និងផែនការប្រចាំឆ្នាំដោយយោងទៅតាមផែនការអាជីវកម្មស្ថាប័ន
o ធានាអោយបាននូវសំភារះ / ឧបករណ៍ផ្សេងៗទៀតដែលអាចជួយដល់បុគ្គលិកក្នុងការផ្តល់សេវាកម្មដល់អតិថិជនអោយបានទាន់ពេលវេលា
o អនុម័តលើភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុក្នុងសិទ្ធសំរេចរបស់ខ្លួននិងផ្តល់អនុសាសន៍ដល់ប្រធានបន្ទាប់សម្រាប់ការអនុម័តមានចំនួនច្រើនលើសសិទ្ធរបស់សំរេចខ្លួន
o គ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការសាខាតាមធនធានដែលមាន / និងដែលអាចកំណត់បានដើម្បីធានាបាននូវគោលដៅប្រចាំខែនិងប្រចាំឆ្នាំសម្រេចបានតាមផែនការ (ចំនួនអតិថិជន, ចំនួនផលប័ត្រឥណទាន,% ភាគរយនៃផលបត្រ័ឥណទានមានហានិភ័យ,ភាគរយនៃអតិថិជនដែលត្រូវលុបចេញពីបញ្ជី)
o ធ្វើការវាយតម្លៃសមិទ្ធិផលកាងារបុគ្គលិកប្រកបដោយតម្លាភាព និង អោយបានទាន់ពេលវេលា
o ធ្វើរបាយការណ៍ឱ្យបានទាន់ពេលវេលាដល់ប្រធានសាខា និង បុគ្កលិកក្រោមបង្កាប់
o ធានាឱ្យបាននូវការអនុវត្តន៏ការងារត្រឹមត្រូវតាមគោលការណ៏ស្ថាប័ននិងកែប្រែអោយបានល្អប្រសើរតាមលទ្ធផលសវនកម្មស្វែងរកឃើញ
o អនុវត្តន៏ការងារផ្សេងៗទៀតអោយបានល្អនិងទាន់ពេលដែលចាត់តាំងដោយប្រធាន
o ធានាឱ្យបាននូវការសហការជួយប្រធានមន្រ្តីឥណក្នុងការគ្រប់គ្រងការកេញបន្លំមិនអោយកើតមានឡើងសំរាប់បុគ្កលិក
o ចូលរួមជាមួយប្រធានសាខាក្នុងថែររក្សាបុគ្កលិកកុំអោយមានការលាឈប់
o ចូលរួមជាមួយប្រធានសាខាក្នុងបណ្តុះបណ្តាលបុគ្កលិកនូវក្នុងសាខា
o ចែករំលែកបទពិសោធន៍ល្អអាក្រក់ទាក់ទងនឹងការងារជាពិសេសផ្នែកប្រតិបត្តិការដើម្បីធានាដល់ការកសាងសមត្ថភាព បុគ្គលិកសម្រាប់គុណវឌ្ឍន៏ការងារ
o ចែករំលែកពីការផ្លាស់ប្តូរគោលនយោបាយ នីតិវិធី និងទម្រង់បែបបទជាមួយបុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលា
o បង្កើត និង ពង្រឹងវិន័យដល់ ក្រុមការងារ
o ធានាបាននូវប្រតិបត្តិការសាខាឱ្យរលូនដើម្បីរក្សានិងកែលំអចំណែកទីផ្សារនៅក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការផ្ទាល់ខ្លួន
o គ្រប់គ្រងបុគ្កលិកប្រកបដោយប្រាជ្ញាដើម្បីធានាបាននូវប្រតិបត្តិការជាប្រចាំដូចធម្មតាដោយមិនគិតពីថ្ងៃឈប់សម្រាកសាធារណៈយូរ
o អនុវត្តការវិភាគ ការប្រកួតប្រជែងបុគ្កលិកជាទៀងទាត់នៅក្នុងតំបន់ផ្ទាល់ខ្លួន
o រក្សាឱ្យមានទំនាក់ទំនងល្អគ្រប់បុក្កលិក / និងធ្វើការត្រួតពិនិត្យលើការងារដែលពាក់ព័ន្ធដើម្បីដឹងអំពីស្ថានភាពនៃការប្រកួតប្រជែង
o ស្នើយុទ្ធសាស្ត្រសមស្របដល់ប្រធាន / និងធ្វើការត្រួតពិនិត្យការងារដែលពាក់ព័ន្ធដើម្បីរក្សានិងទាក់ទាញចំណែកទីផ្សារបន្ថែមទៀតនៅក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការផ្ទាល់ខ្លួន
o គ្រប់គ្រងគុណភាពផលប័ត្ររបស់បុគ្កលិកគ្រោមបង្គាប់អោយបានល្អប្រសើរ
o ធានាថាបុគ្គលិកធ្វើតាមគោលនយោបាយនិងដំណើរការផ្តល់ភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុឱ្យបានត្រឹមត្រូវដើម្បីបង្កើតការវាយតម្លៃភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព
o កំណត់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលានូវមូលហេតុនៃភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុមិនដំណើរការ ហើយបង្កើតផែនការសកម្មភាពសម្រាប់ដោះស្រាយបញ្ហា
o ត្រួតពិនិត្យនិងតាមដានគុណភាពផលប័ត្រឥណទានរបស់បុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលាដើម្បីធានាបាននូវវិធានការសមស្រប ដើម្បីរក្សាគុណភាពផលប័ត្រឥណទាន
o ធានាថាបុគ្គលិកបានអនុវត្តតាមគោលនយោបាយនិងដំណើរការគ្រប់គ្រងប្រាក់រំលស់បង់សងយឺតយ៉ាវអោយមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់
o ផ្តល់ការគាំទ្រផ្នែកបច្ចេកទេសតាមការចាំបាច់នៅពេលបុគ្គលិកជួបប្រទះបញ្ហាការងារ
o ចូលរួមចំណែកគំនិតផ្តួចផ្តើមអាជីវកម្មដល់ក្រុមអ្នកគ្រប់គ្រង់ថ្នាក់បន្ទាប់ដើម្បីគាំទ្រដល់កំណើនអាជីវកម្ម
o ចុះធ្វើទស្សនកិច្ចតាមទីផ្សារនិងសង្កេតមើលឱកាសអាជីវកម្មក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការររបស់ខ្លួន
o រៀបចំការប្រជុំបុគ្គលិកជាមួយប្រធានសាខាអោយបានទៀងទាត់សម្រាប់ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនូវបញ្ហាប្រឈមនិងការស្វែងរកដំណោះស្រាយក្នុងការផ្លាស់ប្តូរនិងលើកកំពស់គំនិតផ្តួចផ្តើមអាជីវកម្មពីបុគ្គលិកចូលរួម
o សង្កេតដំណើរការការងារដើម្បីរៀបចំឡើងវិញឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាពនិងគុណភាព
o ស្នើសុំថ្នាក់គ្រប់គ្រងដើម្បីចាប់យកឱកាសអាជីវកម្ម ឬ ដំណើរការកែលម្អឡើងវិញឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាពនិងគុណភាព
o ធានាអោយបាននូវទំនាក់ទំនងល្អជាមួយបុគ្គលិកខាងក្នុងនិងអតិថិជនខាងក្រៅ
o ធ្វើការទំនាក់ទំនង ឬ ការផ្លាស់ប្តូរធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពព័ត៌មានឱ្យបានទាន់ពេលវេលាដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធទាំងអស់
o ចុះជួបជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗដូចជាជនបង្គោល ហាងផ្គត់ផ្គង់ អាជ្ញាធរ អតិថិជនល្អៗក្នុងផែនការថែរក្សានិងពង្រឹងទំនាក់ទំនងឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើងក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការរបស់ខ្លួន
o ធានាឱ្យមានប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងត្រឹមត្រូវដើម្បីប្រមូលមតិរិះគន់ ស្ថាបនា ឬ ពាក្យបណ្តឹងផ្សេងៗពីអតិថិជននិងអ្នកពាក់ព័ន្ធ
Job Requirement
• បរិញ្ញាបត្រផ្នែកគ្រប់គ្រងអាជីវកម្ម ឬ សញ្ញាប័ត្រដែលមានតំលៃស្មើ
• មានជំនាញកុំព្យូរទ័រ MS word, MS excel, slide PowerPoint, internet, email, Telegram and Skype
• គ្រប់គ្រងបានល្អទៅលើកិច្ចការច្រើន / តាមការកំណត់ និងអាចធ្វើការក្រោមសម្ពាធ
• មានការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់ប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ និងភាពជឿជាក់លើការងារ
• មានភាពស្មោះត្រង់ និង សុចរិតភាព
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
1
Both
1
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago
About Company
Company Name
Website
www.megaleasing.com.kh
Adress
Mega Leasing PLc. Head Office Address - #113A, St. 271, Sangkat Stueng Mean chey, Khan Mean Chey, Phnom Penh, Cambodia.


Phone
069 940 666/069 644 888
Job Review
Job Description
• Record daily transactions of head office in Morakot system correctly and on a timely manner.
• Check transactions of branches to ensure accuracy on a daily basis.
• Send/guide necessary adjustment to branch accountant to correct error.
• Verify balance of cash on hand and in bank between Morakot system and Daily Cash Transactions and Bank Book.
• Prepare bank reconciliation daily.Verify lease and AIR reconciliation on a daily basis.
• Prepare financial statements of head office.
• Prepare prepayment/deferral schedule and send to Accounting Manager for verification on a monthly basis.
• Check financial statements produced by branch accountant to ensure accuracy.
• Understand NBC’s applicable regulations related to leases and impairment.
• Understand clearly about structure of lease and accounting in Morakot system.
• Analyze lease and accounting related issues in Morakot system reported by branches, propose solution and send it to Accounting Manager for review before communicating to branches.
• Support accounting functions at branches as and when required.
• Reconcile repayment report from WING, TRUEMONEY, etc. with branches on a daily basis.
• Prepare staff loan deduction and record transaction in Morakot system on a monthly basis.
• Verify interest income report reconciled by branch accountants on a monthly basis.
• Verify and consolidate explanation of incomes and expenses (before allocation) on a monthly basis.
• Verify and consolidate report of security deposit on a monthly basis.
• Verify and consolidate report of key mobilizers on a monthly basis.
• Monitor budget of branches and report any expense over the budget to manager for further action.
• Visit branches and write report about findings and recommendations for work improvement.
• File Payment Voucher, Receipt Voucher, and Journal Voucher in semi-arch file properly and on a daily basis.
• Assist internal auditors, external auditors, tax officials and other rating agencies in providing financial information and supporting documents or clarification. Perform other tasks assigned by manager.
Job Requirement
• At least Bachelor degree in Accounting, Finance & Banking or related field
• A sound working knowledge of computer (MS-Office, e-mail, Internet and accounting system)
• Good command of English both speaking and writing, presentation skills
• Experience in microfinance or bank sector in Cambodian context. Experience with core banking
• Well managed on multi tasks/deadline and able to work under pressure
• Good coordination skills, creative thinking and analytical skills, strong commitment, hardworking and trustworthy.
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
1
Both
1
Close Date
2023-04-17T19:00:00
Publish Date
1 year 10 months ago