Job Description
• បង្កើតផែនការការងារប្រចាំ សប្តាហ៍ ប្រចាំខែ ប្រចាំឆ្នាំត្រឹមត្រូវ
• មានការធានាចំពោះបុគ្គលិក ថាអាចសម្រេចបានលើផែនការ
• ធានានូវគុណភាពនៃការគ្រប់គ្រងសេវាកម្មអតិថិជនអោយបានល្អប្រសើរ
• ផ្តល់ការគាំទ្រផ្នែកបច្ចេកទេសដល់បុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលា
• អនុម័ត្តលើរំលស់ដែលមានការយល់ព្រមពីអាជ្ញាធរ ឬផ្តល់អនុសាសន៍ដល់ប្រធានកម្រិតបន្ទាប់សម្រាប់ការអនុម័តទំហំភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុលើសសិទ្ធិអនុមត្ត
• គ្រប់គ្រងការអនុវត្តន៍ការងាររបស់បុគ្គលិកដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅប្រចាំខែនិងប្រចាំឆ្នាំ(ចំនួនអតិថិជន ចំនួនផលប័ត្រឥណទាន ភាគរយគុណភាពអតិថិជនយឺតយ៉ាវ និងការប្រមូលប្រាក់រំលស់ដែលបាត់បង់)
• បញ្ជូនរបាយការណ៍ប្រចាំខែទាន់ពេលវេលាដល់ប្រធានសាខា និងប្រធានផ្នែក / នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត
• ធានាឱ្យបាននូវការអនុលោមតាមសវនកម្មដែលបានរកឃើញ
• ភារកិច្ចផ្សេងទៀតដែលចាត់តាំងដោយអ្នកគ្រប់គ្រង
• ដឹកនាំការប្រជុំទៀងទាត់ក្នុងក្រុម នឹង ចែករំលែកព័ត៏មានថ្មីដល់បុគ្គលិកអោយបានទាន់ពេលវេលា
• ចែករំលែកបទពិសោធន៍ល្អអាក្រក់ទាក់ទងនឹងការងារជាពិសេសប្រតិបត្តិការដើម្បីធានាដល់ការកសាងសមត្ថភាព បុគ្គលិកសម្រាប់គុណវឌ្ឍន៏ការងារ
• ចែករំលែកពីការផ្លាស់ប្តូរគោលនយោបាយ នីតិវិធី និងទម្រង់បែបបទជាមួយបុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលា
• ពិភាក្សាអោយបានទៀងទាត់ជាមួយក្រុមលើស្ថានភាពគូរប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងទីផ្សារ
• សម្របសម្រួលជាមួយផ្នែក / នាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធដើម្បីបញ្ជូនបុគ្គលិកទៅចូលរួមវគ្គបណ្តុះបណ្តាល
• ធានាឱ្យបានលើការអនុវត្តន៏អោយបានត្រឹមត្រូវតាមគោលនយោបាយនិងដំណើរការផ្តល់ភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុដើម្បីបង្កើតការវាយតម្លៃ ភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព
• ការត្រួតពិនិត្យទ្វេដងដើម្បីធានាអោយបាននូវគុណភាពតាមគោលនយោបាយភតិសន្យា
• កំណត់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលានូវមូលហេតុដើមនៃភតិសន្យាមិនដំណើរការ និងបង្កើតផែនការសកម្មភាពសម្រាប់ដោះស្រាយ បញ្ហា។
• ត្រួតពិនិត្យនិងតាមដានគុណភាពផលប័ត្រភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុរបស់បុគ្គលិកឱ្យបានទាន់ពេលវេលាដើម្បីធានាបាននូវវិធានការសមស្រប
• ដើម្បីរក្សាគុណភាពផលប័ត្រឥណទាន
• ធានាថាបុគ្គលិកអនុវត្តតាមគោលនយោបាយភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុ និងដំណើរការគ្រប់គ្រង ការចាត់ចែងមានភាពត្រឹមត្រូវ
• ផ្តល់ការគាំទ្រផ្នែកបច្ចេកទេសតាមការចាំបាច់នៅពេលបុគ្គលិកជួបបញ្ហាការងារ
• រៀបចំការប្រជុំក្រុមទៀងទាត់ដើម្បីធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពបញ្ហាប្រឈមរកដំណោះស្រាយធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពការផ្លាស់ប្តូរក្រុមហ៊ុននិងលើកគំនិតផ្តួចផ្តើមអាជីវកម្ម
• ផ្តល់នូវមតិយោបល់ស្តីពីប្រសិទ្ធភាពនិងប្រសិទ្ធផលនៃដំណើរការផ្តល់ភិតិសន្យាហិរញ្ញវត្ថុ និងគោលនយោបាយ
• ស្នើទៅប្រធានសាខានិងអ្នកគ្រប់គ្រងដើម្បីធ្វើការផ្លាស់ប្តូរអាជីវកម្មឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង
• ផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានថ្មីៗ ចែករំលែកព័ត៌មានដល់អ្នកពាក់ព័ន្ធទាំងអស់ឱ្យបានទាន់ពេលវេលា
• ជួបជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗដូចជាបុគ្គលិក ហាងផ្គត់ផ្គត់ ជនបង្គោល និងអតិថិជនសំខាន់ៗក្នុងផែនការដើម្បីថែរក្សា និងពង្រឹងទំនាក់ទំនងឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង
• ជួបអតិថិជនដោយផ្ទាល់ដើម្បីប្រមូលមតិយោបល់ ឬពាក្យបណ្តឹងរបស់អតិថិជនក្នុងន័យស្ថាបនា
Job Requirement
• បរិញ្ញាបត្រផ្នែករដ្ឋបាល អាជីវកម្មឬសញ្ញាប័ត្រស្មើរ ឬយ៉ាងហោចណាស់បញ្ចប់កំរិតវិទ្យាល័យ
• មានជំនាញកុំព្យូទ័រ MS, MS Excel, PowerPoint, អ៊ីធឺណិត, អ៊ីមែល និង Skype
• មានជំនាញទំនាក់ទំនងល្អជាភាសារខ្មែរក្នុងការនិយាយសរសេរស្តាប់ស្តាប់ និងអានភាសាអង់គ្លេសបានល្អ
• ជំនាញធ្វើការបទបង្ហាញ ជំនាញលក់ និងជំនាញដោះស្រាយបញ្ហាល្អ
• មានបទពិសោធន៍យ៉ាងតិច ១៨ ខែក្នុងវិស័យមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ឬធនាគារក្នុងបរិបទប្រទេសកម្ពុជា។
• គ្រប់គ្រងបានល្អទៅលើកិច្ចការច្រើន / តាមការកំណត់ និងអាចធ្វើការក្រោមសម្ពាធ។
• មានការប្តេជ្ញាចិត្តប្រកបដោយក្រមសីលធម៌ខ្ពស់ និងភាពជឿជាក់
• មានជំនាញចរចារ និងជំនាញអន្តរបុគ្គលល្អ
• ទីលំនៅក្នុងតំបន់ប្រតិបត្តិការណ៏ជាអទិភាព