ការគ្រប់គ្រងពាណិជ្ជកម្ម ធនាគារ/ហិរញ្ញវត្ថុ ច្បាប់

About Company
Website
www.ftb.com.kh
Adress
Foreign Trade Bank of Cambodia Address - Head Office, Building No.33 C-D, Tchecoslovaquie Blvd (169), Sangkat Veal Vong, Khan Prampir Meakkakra, Phnom Penh, Cambodia.

Phone
081 666 597/081 444 197
Job Review
Job Description
• Set up credit card team and implement of credit card operation including the development of credit card policy, process, procedure and UAT testing.
• Manage the organization’s corporate purchasing card program such as the issuance, renewal, and modification; cancellation, records retention, and distribution lists; compliance issues and customer service.
• Develops and implement marketing plan to drive credit card grow and meet business target.
• Provide regular training to relevant stakeholders for better understanding card business and its performance.
• Conduct regular review on market trend and assess competitors’ activity to identify opportunity for growing credit card.
• Other task that may assigned by management team.
Job Requirement
• Bachelor Bachelor’s Degree or MBA in Management, Finance and Banking, or related field
• At least 3-5 years’ experience related to the said position
• Strong customer network and relationship building skills
• Initiative, Creative, Flexible, friendly, Honest and Hard Working
• Good organizational and time management skills
• Ability to respond with teams working, customers, and general public hard working and high commitment
• Advanced verbal and written communication skills
• Computer literacy and English language proficiency
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
1
Both
1
Close Date
2023-09-19T19:00:00
Publish Date
1 year 5 months ago
About Company
Website
www.futabamfi.com.kh, Facebook/Futaba
Adress
Futaba Microfinance Plc. Address: 795 Preah Monivong Blvd (93), Phnom Penh

Phone
070 392 333/070 319 333
Job Review
Job Description
• ពិនិត្យរាល់លិខិតចេញ-ចូលក្នុងការិយាល័យដោយ ធ្វើការចុះលេខ ឬបោះត្រាចូល និងបញ្ជូនលិខិតទាំងនោះទៅផ្នែកពាក់ព័ន្ធ។
• ទុកដាក់នូវរាល់គោលការណ៍ នីតិវិធី សេចក្តីសម្រេច និង សេចក្តីណែនាំនានា ឱ្យបានត្រឹមត្រូវ តាមលក្ខណៈបច្ចេក ទេស។
• ចាត់ចែង រៀបចំបន្ទប់សម្រាប់ ការប្រជុំ ឬការហ្វឹកហ្វឺនបុគ្គលិក និងអាហារសម្រន់ តាមតម្រូវការជាក់ស្តែង។
• គ្រប់គ្រង និងទិញសម្ភារការិយាល័យ សម្រាប់ផ្គត់ផ្គង់ការ ប្រើប្រាស់ក្នុងការិយាល័យ។
• ត្រួតពិនិត្យ និងរៀបចំរបាយការណ៍ច្បាប់ឈប់សម្រាកប្រចាំខែរបស់បុគ្គលិក។
• ត្រួតពិនិត្យ និងធ្វើរបាយការណ៍ការងារថែមម៉ោងរបស់ បុគ្គលិក។
• គ្រប់គ្រង តាមដានការងារសន្តិសុខសណ្តាប់ធ្នាប់ការិយាល័យ ការយាមប្រចាំការរបស់មន្ត្រីសន្តិសុខ ដោយរក្សាឱ្យបាននូវសុវត្ថិភាពក្នុងកន្លែងការងារ។
• ថែទាំ ទុកដាក់ឧបករណ៍-សម្ភារ និងសារពើភ័ណ្ឌទំាងអស់របស់ ហ្វូតាបាឱ្យមានរបៀបរៀបរយ។
• ធ្វើកិច្ចការផ្សេងៗ គាំទ្រផ្នែករដ្ឋបាល ក្នុងគ្រឹះស្ថាន ហ្វូតាបា តាមតម្រូវការរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងផ្ទាល់។
Job Requirement
• បញ្ចប់ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រ ផ្នែកគ្រប់គ្រង, រដ្ឋបាលសាធារណៈ, ធនាគារនិងហិរញ្ញវត្ថុ, ច្បាប់,...។
• មានបទពិសោធន៍ លើផ្នែកជំនាញពាក់ព័ន្ធ យ៉ាងហោច រយៈពេល១ឆ្នាំ។
• មានជំនាញក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងល្អប្រសើរ មានភាពស្មោះត្រង់ និងអាចធ្វើការងារជាក្រុម។
• មានចំណេះដឹងភាសាអង់គ្លេសអាចសរសេរ និងនិយាយបានល្អ។
• អាចប្រើប្រាស់កុំព្យូទ័រ Ms Office Word-Excel
Education
Bachelor Degree
Contract
Full time
Wage
Negotiate
Number of position
1
Both
1
Close Date
2023-02-23T19:00:00
Publish Date
2 years ago